پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

 
یه سوال فقط: این صهیونیست ها که میدونن دکتر احمدی نژاد از پس این سناریوها برمیاد چرا هی تکرار میکنند؟ یادمون باشه که تمام آرامش احمدی نژاد ناشی از اعتقادش به این موضوع هست که رضای خدا مهمه نه هیچ چیز دیگه!
 
قسمتی از صحبت های دکتر احمدی نژاد در میان جمعیت استقبال کننده در فرودگاه مهرآباد تهران:
 
رییس جمهور با اشاره به اخلال عده ای در جریان سخنرانی وی در اجلاس دوربان خاطر نشان کرد: کسانی که بیش از 50 سال با شعارهای دروغین تحمل مخالف و آزادی بیان ،خودشان را بر ملت ها تحمیل کرده اند و حیثیت ، دین و ارزش های الهی را مورد توهین قرار داده اند همان ها در اجلاسی که خودشان برنامه ریزی کرده بودند نشان دادند که حاضر نیستند حتی گوشه ای از سخن مخالفان خود را تحمل کنند. 
وی افزود: چنین خصلتی ذات نظام سرمایه داری غرب و اندیشه غیرانسانی لیبرالیسم است.
دکتر احمدی نژاد گفت: این عده که خودشان را با غرور و پررویی و به نام جامعه جهانی بر ملت ها تحمیل می کردند در جریان اجلاس دوربان معلوم شد که تعداد آنها چند نفر است و اقلیت بودن آنان برای همگان روشن شد. 
رییس جمهور تصریح کرد: جنایتکاران به زودی باید به خاطر اعمال غیرانسانی خود که در طول سالیان طولانی در دنیا انجام داده اند به پای میز محاکمه کشیده شده و محاکمه شوند .
دکتر احمدی نژاد با اشاره به اخلال صورت گرفته در اجلاس دوربان گفت: آنان همه امور را برای این منظور طراحی کرده بودند اما از مکر خدای متعال غافل بودند و همه دیدیم که چگونه خداوند متعال آنان را به دست خودشان رسوا کرد و نشان داد که مدعیان دروغین در اقلیت محض قرار دارند و دیکتاتورهایی هستند که لباس آزادی به تن کرده اند.
  
 
 
 
 
 

 


 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۶)

.... ۲۹ مهر ۸۹، ۰۶:۳۲
خدا فقط خدا...
الهی صاحبمون بیاد.
دوستدار حاج آقامنصورارضی ۲۹ مهر ۸۹، ۰۶:۳۳
سلام بابا مشتی پارسال دوست امسال آشنا
سمیرا ۲۹ مهر ۸۹، ۰۶:۳۴
سلام!مرسی
یه بنده ی خدا ۲۹ مهر ۸۹، ۰۶:۳۵
سلام

نمی دونم چطور بگم چه جوری بگم اول

ممنون از اینکه بهم سر زدی

دوم ممنون

سوم اپم
seyed ۲۹ مهر ۸۹، ۰۶:۳۸
salam
blogtoon ro khoondam
khoda kheyret bede
سکوت ۲۹ مهر ۸۹، ۰۶:۳۹
ممنون