پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

از هفته دفاع مقدس چه بنویسم که قلمم قاصر است و اطلاعاتم محدود. پس به این بسنده می‌کنم که یاد شهدا و تمام کسانی که در دفاع از انقلاب اسلامی متقبل زحمت شدند را زنده نگهدارم و خدا را شاکر باشم که جزء کسانی نیستم که در آن فضا زیستند و نفس کشیدند و سال‌های بعد، ذره به ذره آنقدر تغییر کردند تا پس از 20 سال دور شدن از آن فضا، تبدیل به انسان دیگری شدند.
این لینک هم بخوانید: حرفای خوب یا بد
 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۴)

احسان ۸ مهر ۸۹، ۱۱:۲۵
هفته نه / حالا حالاها باید بگم سال دفاع مقدس
کمند ۱۹ مهر ۸۹، ۱۱:۲۱
سلام باید حق داد به ان ادمای عوضی شده یا عوض شده..چون اگر از اون ادمها یی که رنگ و بویی دیگر داشتند و اسمانی بودند جدا شده باشند باید همرنگ جماعت شوند تا بتوانند تحمل کنند و تاب بیاورند وگرنه باید بمیرند...داغ می شه جیگرشون اگر بخواهند همان باشند که بودند...
قاسم صفایی نژاد ۱۹ مهر ۸۹، ۱۱:۵۸
تغییر ظاهری منظورم نبود؛ تغییر رفتار و اعتقادات منظورم بود. اگر دق کنند و بمیرند، بهتر است از اینکه عاقبت به خیر نشوند؛ نیست؟
کمند ۱۹ مهر ۸۹، ۱۵:۰۹
بله دقیقا منظور منم همین بود.منظورم اینه که برای عاقبت به خیرشان باید بمیرند چون در صورت حیات عزلت نشینی براشون تنها راه چاره است...فرض کنید ربا گرفتن که بانک ها اکثرا با سود و این حرفها انجام می دهند...می دونید کلیت فرهنگ ما سرمایه داری و دگرگون شده و با مفاهیم ساده زیستی و قناعت جور در نمی اید...نگاه ها دگرگون شده...همه دنبال سودجویی رفته اند...خیلی مواقع هم چیزهایی دیگر...بعضی هاشونم دیووونه شدند و به قرص و اعتیاد رو اوردند...یکی از اقوام ما از اسارت برگشت چند سال پیش روزی چندین دیازپام و چند پاکت سیگار ارومش می کنه..خدانکنه بخواهد یرون برود...داغون نی شه..از وضع پوشش وضع فرهنگ وضع رفتار و اعتقادات ادمها...نمی دونم چطوری بگم.