پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

شبکه خبری اجتماعی افسران روزهای خوبی را سپری می‌کند. این روزها به یمن قدوم مبارک مقام عظمای ولایت به استان کرمانشاه، فعالان فضای مجازی این استان و دیگر استان‌ها، «افسران» را محلی برای همکاری و هماهنگی بیشتر یافته‌اند و از طرف دیگر به دلیل نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، ارتباط مردم با خادمین خودشان در افسران بیشتر شده است.
برای همکاری بهتر و توزیع مطالب وبلاگ‌ها در سطحی گسترده‌تر، دوستان بنده در افسران تصمیم گرفتند تا ابزاری برای وبلاگ‌ها طراحی کنند تا اخبار محتواهای تولیدی سفر آقا در وبلاگ‌ها بیشتر دیده شود.
برای این کار لازم است کد html موجود در صفحه ابزارهای افسران را در وبلاگ خود اضافه نمایید.
همچنین می‌توانید پوسترهای مسابقه پیامکی و دعوت به فعالیت در افسران برای هماهنگی بهتر سفر مقام معظم رهبری را در وبلاگ‌های خود منتشر نمایید.
البته این تصاویر برای دریافت راحت‌تر کسانی که اینترنت با سرعت بالا ندارند، کم‌حجم بارگذاری شده است. دوستانی که تمایل به چاپ این پوسترها دارند، می‌توانند ایمیل خود را ارسال نمایند تا نسخه باکیفیت‌تر برایشان ارسال گردد.


[gallery link="file"]

 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۳)

کمند ۲۳ مهر ۹۰، ۲۳:۱۰
این موفقیتو بهتون تبریک می گم
مهدی ۲۴ مهر ۹۰، ۱۶:۵۵
دست شما درد نکند.
اجرکم عند الله
شهید گمنام ۲ آبان ۹۰، ۲۲:۰۷
سلام خسته نباشید با نوشته ی با پیرامون زیر بروز هستم ازشما دعوت میکنم تا این نوشته رو بخونید ونظر گرامی خود رابفرمایید موفق ومؤید باشید [گل][گل][گل]
منشور اخلاقی یا .......ودانلودفیلم افتضاح دانشجوی
آیا تا به حال به منشور اخلاقی دانشگاهتون نگاه کردی ؟خوب اگه نگاه نکردی من برات میزارم بخون بعد با وضع موجود تو دانشگاهتون مقایسه کن ،وبگو نظرت چیه ؟..............................................................جرائت غلط های اضافی میکنه ؟یکیش اختلاط بی جهت دختر وپسر گوئی که خواهر وبرادر هستند والله آدم با خواهروبرادرش اینطوری صحبت نمیکنه اینها باهم صحبت میکنند وقه قهه میزنند..........................هر ساله با آغاز سال تحصیلی در مقابل درب ورودی دانشگاه بنری بسیار بزرگ نصب می­گردد که در آن منشور اخلاق دانشجویی در آن ذکر شده است. مانند: دانشجویان پسر نباید با لباس­های مارک­دار و آستین­کوتاه در محیط دانشگاه باشند، نباید با محاسن و موهای با مدل­های عجیب در دانشگا تردد کنند، باید ظاهرشان اسلامی و ایرانی باشد (همان حکایت زیر ابرو) و در وصف دختران دانشگاه هم این چنین آورده شده که: دانشجویان دختر باید با حجاب اسلامی در دانشگاه حضور داشته باشند، نباید از مانتوهای تنگ و غیر متعارف استفاده کنند، نباید از شلوارهای کوتاه ...این­ ها همه درست و قبول؛ و ما موظف به عمل این منشور هستیم اما چنین منشوری برای اساتید دانشگاه و کارمندان هم تهیه شده است؟...............[گل]