پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

نکاتی راجع به گروه‌های افسران

روز گذشته پس از حدود یک ماه فعالیت آزمایشی سرویس گروه افسران، این سرویس روی شبکه خبری‌ـ‌اجتماعی افسران افتتاح رسمی شد.
همانطور که در متن خبر آمده است، با توجه به درخواست کاربران و فعالان ارزشی فضای مجازی برای ایجاد یک فضای امن داخلی به منظور تبادل اطلاعات این سرویس به افسران اضافه شده است.
علاوه بر آنچه در خبرها آمد، نکته‌ای که به ذهنم رسید بیان کنم این بود که با ایجاد گروه در افسران و یا عضویت در گروه‌های مختلف و اضافه کردن لینک‌های مرتبط به آن گروهها، در صورتی که آن لینک را ارسال به افسران هم کنید می‌توانید رأی‌های بیشتری را کسب نمایید. زیرا به دلیل تمرکز گروه روی موضوعات و علاقه‌مندی خاص اعضا، احتمال دیده شدن و کسب رأی در آن بالاتر است. البته این امکان به این شرط اتفاق می‌افتد که لینک ابتدا در گروه گذاشته شود و سپس توسط ابزاری که در اختیار شما قرار می‌گیرد، به افسران ارسال شود.
نکته دیگری که در مورد گروه خصوصی وجود دارد این است که ارسال کننده لینک در گروه خصوصی می‌تواند لینک مورد نظر خود را به صفحه عمومی افسران هم ارسال نماید، اما به دلیل اینکه حق مابقی افراد که در آن مطلب خصوصی نظر داده بودند ولی تمایل ندارند در صفحه عام نظرشان نمایش داده شود حفظ شود، تصمیم گرفتیم تا گزینه‌ای در نظر بگیریم که با انتخاب آن افراد بتوانند انتخاب کنند که نظرشان (در صورت ارسال آن لینک به افسران) نمایش داده شود یا خیر.


برای آموزش عضویت و ارسال مطلب در گروه‌ها می‌توانید به اینجا مراجعه نمایید.

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۳)

کمند ۲ آذر ۹۰، ۰۸:۲۱
سلام این موفقیت رو به شما تبریک می گم جناب مدیر
صفایی نژاد ۲ آذر ۹۰، ۰۸:۳۵
سلام. ممنون ولی بنده مدیر نیستم
شهرآشوب ۲ آذر ۹۰، ۱۴:۲۸
ایشاءالله مدیر هم میشی، گاماس گاماس!!