ضرورت حضوری روابط عمومی‌ها در فضای مجازی

روز گذشته رؤسای روابط عمومی مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گرد هم آمدند. سخنرانی‌ها و کارگاه‌های مختلفی با موضوع روابط عمومی در این همایش برگزار شد.

مسئولیت کارگاه «ضرورت حضوری روابط عمومی‌ها در فضای مجازی» هم با من بود. فایل ارائه را می‌توانید از اینجا دریافت نمایید.

دیدگاه ها (۱)

خیلی خوب بود. البته سازمان ها و ارگان ها باید خلاقیت هاشون رو برای ایجاد کمپین بالا ببرند. همین سطل آب یخ مثال خوبی هست که ما در ایجاد چنین کمپینی عاجز هستیم. با روابط عمومی درست در شبکه های اجتماعی میشه مشکلات فرهنگی و اجتماعی رو از بین برد ولی ضعف در خلاقیت و تفکر داریم.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.