پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

شماره یازدهم مدیریت رسانه: مدیریت راهبردی و رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره یازدهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص مدیریت راهبردی و رسانه منتشر شد.

از جمله مقالات شماره یازدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «استراتژی مورد نیاز رسانه ملی»، «تاثیر فرهنگ، ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی بر مدیریت راهبردی رسانه»، «مدیریت استراتژیک اقتصاد تلویزیونی» و «مدیریت استراتژیک با نگاهی به نقاط قوت، ضعف و تهدید و فرصت‌ سازمان‌های رسانه‌ای» اشاره کرد.
«افسانه طاهری»، «قاسم صفایی‌نژاد»، «حجت‌الله عباسی» و «نازیلا شفیعیان»، دانشجویان دکتری مدیریت رسانه، به همراه «مریم حق‌شناس»، دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران و «حمید معیری»، کارشناس فناوری رسانه مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
سرمقاله شماره یازدهم‌ «مدیریت رسانه» با عنوان «رسانه و عصر تجدد» توسط دکتر علی محمد گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت نوشته شده است.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیمه‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۳۹ تماس حاصل نمایند.

 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱)

محمد مهدی تهرانی ۴ مرداد ۹۴، ۰۲:۰۶
خدا قوت