پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

شماره دوازدهم مدیریت رسانه: ارتباطات اقناعی و مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره دوازدهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «ارتباطات اقناعی و مدیریت رسانه» منتشر شد.

از جمله مطالب شماره دوازدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی ارتباطات اقناعی»، «نظریه‌های اقناع و کاربرد آن در رسانه» و «تبلیغات تجاری و اقناع» اشاره کرد.
«دکتر عبدالرضا امیری» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی، «دکتر حسن بشیر» دانشیار دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، «حجت‌الله عباسی»، «قاسم صفایی‌نژاد»، «داوود مؤمنی»، «هاجر آصف» و «نازیلا شفیعیان»، دانشجویان دکتری مدیریت رسانه، به همراه «مریم حق‌شناس»، دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران و «حسین مهربانی‌فر»، دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم (ع) و «هادی البرزی» دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
سرمقاله شماره دوازدهم «مدیریت رسانه» با عنوان «هستی‌شناسی و معرفت‌شناسی ارتباطات اقناعی» توسط دکتر شهلا بهرامی، استاد مدیریت رسانه نوشته شده است.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیمه‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ تماس حاصل نمایند.

 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱)

بخشی ۱۰ شهریور ۹۴، ۲۲:۰۷

وبلاگ تحلیلی و نخبگانی حکمت بلیغ راه اندازی شد

http://hekmatebalighe.blogfa.com/