پژوهشگر

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

انتشار شماره چهاردهم مدیریت رسانه


به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره چهاردهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.

از جمله مطالب شماره چهاردهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «رسانه‌های جدید و جامعه اطلاعاتی؛ ارزیابی فعلی و چشم انداز آینده»، «رویکرد جامعه دانش‌محور در تبیین علم روان‌شناسی رسانه» و «صدای آمریکار در دوران پس از جنگ سرد» اشاره کرد.

سرمقاله شماره چهاردهم «مدیریت رسانه» با عنوان «گذار رسانه از ساخت درختی با ساحت ریزوم یا ساقه زمین» توسط دکتر محسن سلگی، دکتری اندیشه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی نوشته شده است.

«دکتر مریم حق شناس»، «حجت‌الله عباسی»، «شهرام زین العابدینی»، «هادی البرزی» و «نازیلا شفیعیان» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

همچنین «حسن میثمی» در یادداشتی ویژه با عنوان «پنج اقدامی که قبل از ملی شدن شبکه اطلاعات باید انجام شود» به بررسی این موضوع پرداخته است.

در پایان نیز گزارشی از پیام رسان‌های موبایلی و رسانه‌های اجتماعی در سال 2015 به انگلیسی منتشر شده است. این گزارش توسط مؤسسه پژوهشی pew منتشر شده است که در این ماهنامه بازنشر می‌شود.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ تماس حاصل نمایند.

 

 

 



نوشته شده توسط قاسم صفایی نژاد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
کسی که عقل ندارد، ادب ندارد؛ کسی که همت ندارد، مروت ندارد و کسی که دین ندارد، حیا ندارد. خردمندی موجب معاشرت نیکو با مردم است و به وسیله عقل سعادت هر دو عالم بدست می‌آید.
امام حسن مجتبی علیه السلام
پژوهشگر را دنبال کنید پژوهشگر را دنبال کنید

بایگانی

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۲۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۸ - دچـــــ ـــــار
    خطو ++!

انتشار شماره چهاردهم مدیریت رسانه

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ


به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره چهاردهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.

از جمله مطالب شماره چهاردهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «رسانه‌های جدید و جامعه اطلاعاتی؛ ارزیابی فعلی و چشم انداز آینده»، «رویکرد جامعه دانش‌محور در تبیین علم روان‌شناسی رسانه» و «صدای آمریکار در دوران پس از جنگ سرد» اشاره کرد.

سرمقاله شماره چهاردهم «مدیریت رسانه» با عنوان «گذار رسانه از ساخت درختی با ساحت ریزوم یا ساقه زمین» توسط دکتر محسن سلگی، دکتری اندیشه سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی نوشته شده است.

«دکتر مریم حق شناس»، «حجت‌الله عباسی»، «شهرام زین العابدینی»، «هادی البرزی» و «نازیلا شفیعیان» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.

همچنین «حسن میثمی» در یادداشتی ویژه با عنوان «پنج اقدامی که قبل از ملی شدن شبکه اطلاعات باید انجام شود» به بررسی این موضوع پرداخته است.

در پایان نیز گزارشی از پیام رسان‌های موبایلی و رسانه‌های اجتماعی در سال 2015 به انگلیسی منتشر شده است. این گزارش توسط مؤسسه پژوهشی pew منتشر شده است که در این ماهنامه بازنشر می‌شود.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری قاسم صفایی نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شده و یا برای خرید تک‌شماره نشریه با رایانامه info@mediamanagement-mag.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ تماس حاصل نمایند.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">