پژوهشگر

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

انتشار شماره پانزدهم مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره پانزدهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.
از جمله مطالب شماره پانزدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «آسیب شناسی سیاست گذاری رسانه های خبری فضای مجازی در ایران»، «اهمیت تحقیق و توسعه در رسانه»  ، «بررسی نقش فیس بوک بر دوستی اعضای متاهل» ، «علل گرایش مخاطبان به برنامه های ماهواره ای فارسی زبان کانال GEM TV» ، «مدیریت دانش؛سازمان یادگیرنده و سازمان های رسانه ای» ، «سطح سواد جوانان ناشی از کاربرد رسانه های جدید» ، «شکاف خبری ؛ وقتی ترجیحات اطلاعاتی مردم و رسانه ها متفاوت است» و «ضرورت توجه به مدیریت فضای مجازی در ایران»   اشاره کرد.
سرمقاله شماره پانزدهم «مدیریت رسانه» با عنوان «نسبت  تحقیق و توسعه با سازمان رسانه ای » توسط سردبیر نوشته شده است.
«دکتر رامین شمسایی نیا»، «حمید معیری»، «نیکا خسروی/سروناز تربتی»، «محمد رضا قلی نژاد» ، «مسعود مقصودی/زهرا واحد» ، «غلامحسین اسلامی فرد» ، «هادی البرزی/فاطمه حسینی» و «دکتر حمید ضیایی پرور» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
در پایان نیز گزارشی از تلویزیون و رسانه‌های تصویری در سال 2015 به انگلیسی منتشر شده است. این گزارش توسط مؤسسه اریکسون منتشر شده است که در این ماهنامه بازنشر می‌شود.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamanagement-mag.ir  و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

 



نوشته شده توسط قاسم صفایی نژاد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
کسی که عقل ندارد، ادب ندارد؛ کسی که همت ندارد، مروت ندارد و کسی که دین ندارد، حیا ندارد. خردمندی موجب معاشرت نیکو با مردم است و به وسیله عقل سعادت هر دو عالم بدست می‌آید.
امام حسن مجتبی علیه السلام
پژوهشگر را دنبال کنید

بایگانی

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

انتشار شماره پانزدهم مدیریت رسانه

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره پانزدهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.
از جمله مطالب شماره پانزدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «آسیب شناسی سیاست گذاری رسانه های خبری فضای مجازی در ایران»، «اهمیت تحقیق و توسعه در رسانه»  ، «بررسی نقش فیس بوک بر دوستی اعضای متاهل» ، «علل گرایش مخاطبان به برنامه های ماهواره ای فارسی زبان کانال GEM TV» ، «مدیریت دانش؛سازمان یادگیرنده و سازمان های رسانه ای» ، «سطح سواد جوانان ناشی از کاربرد رسانه های جدید» ، «شکاف خبری ؛ وقتی ترجیحات اطلاعاتی مردم و رسانه ها متفاوت است» و «ضرورت توجه به مدیریت فضای مجازی در ایران»   اشاره کرد.
سرمقاله شماره پانزدهم «مدیریت رسانه» با عنوان «نسبت  تحقیق و توسعه با سازمان رسانه ای » توسط سردبیر نوشته شده است.
«دکتر رامین شمسایی نیا»، «حمید معیری»، «نیکا خسروی/سروناز تربتی»، «محمد رضا قلی نژاد» ، «مسعود مقصودی/زهرا واحد» ، «غلامحسین اسلامی فرد» ، «هادی البرزی/فاطمه حسینی» و «دکتر حمید ضیایی پرور» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
در پایان نیز گزارشی از تلویزیون و رسانه‌های تصویری در سال 2015 به انگلیسی منتشر شده است. این گزارش توسط مؤسسه اریکسون منتشر شده است که در این ماهنامه بازنشر می‌شود.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamanagement-mag.ir  و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">