پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

انتشار شماره پانزدهم مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومی ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، شماره پانزدهم مدیریت رسانه با مقالاتی در خصوص «مدیریت رسانه» منتشر شد.
از جمله مطالب شماره پانزدهم «مدیریت رسانه» می‌توان به «آسیب شناسی سیاست گذاری رسانه های خبری فضای مجازی در ایران»، «اهمیت تحقیق و توسعه در رسانه»  ، «بررسی نقش فیس بوک بر دوستی اعضای متاهل» ، «علل گرایش مخاطبان به برنامه های ماهواره ای فارسی زبان کانال GEM TV» ، «مدیریت دانش؛سازمان یادگیرنده و سازمان های رسانه ای» ، «سطح سواد جوانان ناشی از کاربرد رسانه های جدید» ، «شکاف خبری ؛ وقتی ترجیحات اطلاعاتی مردم و رسانه ها متفاوت است» و «ضرورت توجه به مدیریت فضای مجازی در ایران»   اشاره کرد.
سرمقاله شماره پانزدهم «مدیریت رسانه» با عنوان «نسبت  تحقیق و توسعه با سازمان رسانه ای » توسط سردبیر نوشته شده است.
«دکتر رامین شمسایی نیا»، «حمید معیری»، «نیکا خسروی/سروناز تربتی»، «محمد رضا قلی نژاد» ، «مسعود مقصودی/زهرا واحد» ، «غلامحسین اسلامی فرد» ، «هادی البرزی/فاطمه حسینی» و «دکتر حمید ضیایی پرور» مقالات این شماره از نشریه را به رشته تحریر درآورده‌اند.
در پایان نیز گزارشی از تلویزیون و رسانه‌های تصویری در سال 2015 به انگلیسی منتشر شده است. این گزارش توسط مؤسسه اریکسون منتشر شده است که در این ماهنامه بازنشر می‌شود.
«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamanagement-mag.ir  و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است