پژوهشگر

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

انتشار شماره هجدهم مدیریت رسانه

به گزارش روابط عمومى ماهنامه علمى تخصصى مدیریت رسانه، شماره 18 این ماهنامه در روز 19 اردیبهشت ماه با 3 یادداشت و 5 مقاله منتشر شد.

در بخش سرمقاله مدیرمسئول این ماهنامه در یادداشتی تحت عنوان «روابط عمومی در اغما» به بررسی روند روابط عمومی‌های دولتی در 10 سال گذشته پرداخته است.

سه یادداشت ویژه در این ماهنامه با توجه به در پیش بودن هفته روابط عمومی منتشر شده است:

معجزه ارتباطات شبکه‌ای؛ دکتر مهدی باقریان

ضرورت‌ها و الزام‌های جریان سازی شفاف و دقیق حوزه انرژی؛ دکتر نعمت الهی

روابط عمومی و ضرورت فراگیری سواد رسانه‌ای؛ نوشته لیلا وصالی

5 مقاله موجود در این شماره به شرح زیر است:

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

 

 



نوشته شده توسط قاسم صفایی نژاد
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
کسی که عقل ندارد، ادب ندارد؛ کسی که همت ندارد، مروت ندارد و کسی که دین ندارد، حیا ندارد. خردمندی موجب معاشرت نیکو با مردم است و به وسیله عقل سعادت هر دو عالم بدست می‌آید.
امام حسن مجتبی علیه السلام
پژوهشگر را دنبال کنید

بایگانی

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

انتشار شماره هجدهم مدیریت رسانه

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ

به گزارش روابط عمومى ماهنامه علمى تخصصى مدیریت رسانه، شماره 18 این ماهنامه در روز 19 اردیبهشت ماه با 3 یادداشت و 5 مقاله منتشر شد.

در بخش سرمقاله مدیرمسئول این ماهنامه در یادداشتی تحت عنوان «روابط عمومی در اغما» به بررسی روند روابط عمومی‌های دولتی در 10 سال گذشته پرداخته است.

سه یادداشت ویژه در این ماهنامه با توجه به در پیش بودن هفته روابط عمومی منتشر شده است:

معجزه ارتباطات شبکه‌ای؛ دکتر مهدی باقریان

ضرورت‌ها و الزام‌های جریان سازی شفاف و دقیق حوزه انرژی؛ دکتر نعمت الهی

روابط عمومی و ضرورت فراگیری سواد رسانه‌ای؛ نوشته لیلا وصالی

5 مقاله موجود در این شماره به شرح زیر است:

  • بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی‌ها در ایران؛ شهریار رهنما
  • کارکرد سرگرمی در ارتباطات بین المللی، با نگاهی به نقش آفرینی کالاهای فرهنگی در سیاست خارجی کره جنوبی؛ سحر رشیدی
  • تحلیل محتوای مقایسه ارزش‌های سیاسی در سر مقاله‌های روزنامه کیهان و مردم سالاری در سال ۸۸؛ علی اصغر سلیمانیان
  • حقوق رسانه زیارت؛ محمد جواد ولی زاده
  • اخرین مقاله این شماره در موضوع رسانه‌ای شدن شرکت، عامل قدرت ارتباطی و نقش جدید روابط عمومی، به زبان انگلیسی نوشته آیگور ساویک در این ماهنامه بازنشر شده است.

«مدیریت رسانه» در بازه زمانی ماهنامه و به مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهدی قمصریان و سردبیری دکتر قاسم صفایی‌نژاد منتشر می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک نیم‌بهای نشریات در سایت eshterak.ir عضو شومند.همچنین برای تماس با ماهنامه مدیریت رسانه می‌توانند از طریق رایانامه info@mediamgt.ir و یا شماره پیامک ۵۰۰۰۱۲۶۷ ارتباط حاصل نمایند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">