بسیاری از دادههای سخت خیلی دیر به دست مدیر میرسند. برای اینکه دادههای سخت تولید شوند زمان لازم است. گول الکترونهایی را نخورید که بهسرعت در اینترنت جابهجا میشوند. برای تولید دادههای سخت اولاً باید اتفاقات ثبت شوند (این کار بهخودیخود زمانبر است) و سپس این اتفاقات ثبتشده باید به گزارش تبدیل و منتشر شوند که این خود زمان بیشتری نیاز دارد. تا شما همهٔ این کارها را بکنید، مشتریانی که از کیفیت کالا یا خدمات شما راضی نباشند با شما خداحافظی کردهاند. مدیرانی که صرفاً به اعداد اعتماد میکنند ممکن است در این زمینه از شایعههایی احتمالاً هشداردهنده غافل بمانند.
مطالب مرتبط
بازاریابی با تبلیغات چه تفاوتی دارد؟
اگر قرار است سیرک به شهر شما بیاید و شما تابلویی نقاشی کنید که روی آن […]
قوانین تبدیل شدن به رئیسی عالیرتبه در بالاترین نقطه سازمان
۱. همیشه همهچیز را تغییر بده؛ بهویژه حواست باشد همیشه همه را در میان زمین و […]