ما در صنایع مختلف ترجیح میدهیم عمدتا تولید کننده و صادر کننده باشیم تا وارد کننده محض؛ اما در «صنایع فرهنگی» سخن از ترجیح نیست؛ سخن از یک ضرورت اجتماعی است. وارد کننده و مصرف کننده فرهنگ دیگران بودن، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
مطالب مرتبط
قدرت خرید کتاب
از این نمودار میتوان پی برد که مردم در چه سالهایی برای خرید کتاب، قدرت بیشتری […]
چرا در رسانهها ستارهپروری میشود؟
علت وجودی نظام ستارهپروری تثبیت تقاضای متغیر است؛ و از آنجا که تغییر تقاضا تا حدودی، […]