با توسعه نشر الکترونیک، در آینده نویسندهها ارتباط نزدیکتری با مردم دارند و نیازهای محتوایی مردم توسط فناوری، دقیقتر و ارزانتر احصا میشود. ویراستاران از سراسر پهنه جغرافیایی هر زبانی میتوانند با نویسندگان در ارتباط باشند و طراحان هنری راحتتر به تصویرسازی و طراحی جلد میپردازند. ترویج و بازاریابی کتاب توسط یک فرد یا یک تیم خاص انجام نمیشود و همه میتوانند در آن دخیل باشند و مردم هم با توجه به جهش کمیت و کیفیت محتوا، منفعت بیشتری از کتاب میبرند. در آینده نشر، همه برندهاند به جز ناشران سنتی!
مطالب مرتبط
پتانسیل قابل توجه بلاکچین در نشر دیجیتال
بلاکچین یک ابزار قدرتمند است که نوید تغییر نحوه ایجاد، به اشتراکگذاری و کسب درآمد از […]
هوش مصنوعی در تحلیل دادهها و پیشبینی نیازهای مخاطبان در نشر دیجیتال
هوش مصنوعی (AI) نقش اساسی در تحلیل دادهها و پیشبینی نیازهای مخاطبان در صنعت نشر دیجیتال […]