با توسعه نشر الکترونیک، در آینده نویسندهها ارتباط نزدیکتری با مردم دارند و نیازهای محتوایی مردم توسط فناوری، دقیقتر و ارزانتر احصا میشود. ویراستاران از سراسر پهنه جغرافیایی هر زبانی میتوانند با نویسندگان در ارتباط باشند و طراحان هنری راحتتر به تصویرسازی و طراحی جلد میپردازند. ترویج و بازاریابی کتاب توسط یک فرد یا یک تیم خاص انجام نمیشود و همه میتوانند در آن دخیل باشند و مردم هم با توجه به جهش کمیت و کیفیت محتوا، منفعت بیشتری از کتاب میبرند. در آینده نشر، همه برندهاند به جز ناشران سنتی!
مطالب مرتبط
فرصت استثنایی خودناشری در عصر هوش مصنوعی
تعریف خودناشری (Self-Publishing) به معنای انتشار مستقل محتوا بدون دخالت ناشران سنتی است. این مدل به […]
پتانسیل قابل توجه بلاکچین در نشر دیجیتال
بلاکچین یک ابزار قدرتمند است که نوید تغییر نحوه ایجاد، به اشتراکگذاری و کسب درآمد از […]