کتاب «مدیریت راهبردی در رسانه‌های نوین» در راه انتشار

کرونا تازه شروع شده بود؛ نوروز سال ۱۳۹۹؛ با مشورت یکی از اساتید به این جمع‌بندی رسیدم که کتابی تحت عنوان «مدیریت راهبردی در رسانه‌های نوین» برای درس «مدیریت استراتژیک رسانه» که در دانشگاه تهران تدریس می‌کنم، تألیف کنم. فهرست کتاب را آماده کردم و با چند نفر از اساتید مشورت کردم و در مورد چگونگی نگارش آن به تصمیم رسیدم. نگارش کتاب هم شروع کردم اما درگیر شدن در امورات اجرایی نشر صاد که به عنوان یک استارت‌آپ تازه تأسیس کرده بودم، مانع اتمام آن در زمان موردنظر شد.
تلاش دوم برای تکمیل کتاب در تابستان ۱۴۰۱ اتفاق افتاد. تقریبا نگارش کتاب تمام شد اما از نظر خودم باید کاملا بازنویسی می‌شد. شروع به بازنویسی کردم که مسئولیت مدیرعاملی انتشارات علمی و فرهنگی را پذیرفتم و آنقدر شرایط انتشارات پیچیده و چالش‌برانگیز بود که نباید شب از روز می‌شناختم.
حالا که از آذر ۱۴۰۳ این فرصت برایم فراهم شده، خوشحالم که اعلام کنم بازنویسی و روزآمدسازی کتاب با تحولات فناوری و مثال‌های کاربردی‌تر پیشرفت چشمگیری داشته است. برنامه‌ریزی کرده‌ام تا نسخه نهایی را تا تابستان امسال به انتشار برسانم.
قبل از انتشار کتاب، لازم است که تعدادی از متخصصان و صاحبنظران این حوزه، آن را مطالعه کنند و نظر خود را برای تقویت کتاب اعلام کنند. اگر علاقه‌مند هستید و وقت و تمایل برای مطالعه این کتاب دارید، خوشحال می‌شوم از نظرات و پیشنهادهای ارزشمندتان برای تقویت آن بهره‌مند شود.

* اگر فکر می‌کنید در دوستان‌تان فردی هست که می‌تواند در این مسیر کمک کند، خوشحال می‌شوم این پست رو با او به اشتراک بگذارید یا من رو به او معرفی کنید. از حمایت شما سپاسگزارم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالا بروید