پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

 
یادش بخیر؛ اوایل سال 84 بود و نزدیک انتخابات ریاست جمهوری دور نهم. بعد از آقایان معین،‌ رضایی و ولایتی نوبت به احمدی‌نژاد رسیده بود که آن زمان تقریباً ناشناخته بود. من که تهرانی بودم او را می‌شناختم ولی بقیه دوستان دانشگاه اصفهان اکثراً خیر.

یادم می‌آید آقای رضایی 53 دقیقه تأخیر داشتند؛ این همه دقیق گفتم چون مطمئن هستم. یکی از دوستان پشت تریبون، دقایق تأخیر آقای رضایی را اعلام کرد و از طرف ایشان از دانشجویان معذرت‌خواهی کرد! آقای ولایتی هم همچنین؛ همان دوست عزیز به دکتر ولایتی عرض کرد که شما در تأخیر رکوردشکنی کردید و از طرف ایشان هم از حضار عذرخواهی کرد!

آقای احمدی نژاد هم با نیم ساعت تأخیر آمد و پس از عرض سلام، بلافاصله گفت: «من نیم ساعت تأخیر داشتم، از همتون معذرت می‌خوام؛ خودمو جریمه می‌کنم، تا انتها ایستاده صحبت می‌کنم.»

...

از آن روز تا حالا حدود 5 سال و 5 ماه می‌گذرد. حرکت دیروز آقای احمدی‌نژاد در لبنان، مرا یاد همان روز انداخت... تریبون ضدگلوله...  مترجم... احمدی‌نژادِ انقلابی...

 

 
 
 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۴)

جاوید جعفری ۲۲ مهر ۸۹، ۲۲:۴۰
حق کپی رایت برای من محفوظ است :D
اون ادم بی معنی که بند دوستان گرانقدر کرد و از جانب اونها عذر خواهی کرد من بودم ، عجب غلطی کردما ! فکر کن !! :))
قاسم صفایی نژاد ۲۳ مهر ۸۹، ۰۶:۵۸
سلام جاوید جان؛
می‌خواستم اسمت رو با لینک «فیس‌بوک» خودت بزارم ولی منتظر موندم که اول اجازه‌اش رو ازت بگیرم. الان اصلاح شد D:
احسان ۲۵ مهر ۸۹، ۰۷:۲۱
کیف کردم
کمند ۲۵ مهر ۸۹، ۰۸:۴۲
سلام...خیلی پر شور بود ...مثل وقتی که از یه پیروزی قلبت تو سینه جا نمی شه...اشک تو چشمات از خوشحالی حلقه می شه و به شدت احساساتی می شیم