پژوهش
پژوهشهای انجام شده
- استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد (93/10/19)
- نظریههای اقناع (93/11/24)
- تأثیر فناوریهای نوین بر مدیریت منابع انسانی در سازمانهای رسانهای (93/12/4)
- شرایط ایجاد و مؤلفههای پیاده سازی تمدن اسلامی (94/1/24)
- رسانههای اجتماعی؛ فرصتها، آسیبها و راهکارها (94/07/03)
- خبرگزاری و خبر ویدئویی (94/7/20)
- نقش تحقیق و توسعه در سازمانهای رسانهای (94/9/25)
- مروری بر پیامرسان تلگرام با تأکید بر کانال (94/12/3)
- گزارش راهبردی ابعاد فرهنگی برنامه ششم توسعه (95/2/15)
- گزارش راهبردی «نقش رسانهها در ملیگرایی مصرفی» (95/8/24)
- گزارش راهبردی «نوسازی سازمانهای فرهنگی ایران؛ مطالعه سازمان صدا و سیما» (95/9/16)
- جریانسازی در فضای مجازی (95/10/1)
- گزارش راهبردی «نوسازی سازمانهای فرهنگی ایران؛ مسجد» (96/4/20)
- گزارش راهبردی «آینده رسانههای نوین و اثرات فرهنگی آن: کتاب الکترونیک» (۲۵/۷/۹۶)
- گزارش راهبردی «آینده رسانههای نوین و اثرات فرهنگی آن: ویدئوی آنلاین» (۹۶/۱۰/۰۵)
- گزارش راهبردی «آینده رسانههای نوین و اثرات فرهنگی آن: بازی ویدئویی» (۹/۱۲/۹۶)
- گزارش راهبردی «آینده رسانههای نوین و اثرات فرهنگی آن: اینترنت اشیا» (۲۰/۱۰/۹۶)
- رساله دکتری: طراحی و تبیین مدل خط مشی گذاری توسعه صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت کتاب الکترونیک) (۱/۱۲/۹۷)