کسی که عقل ندارد، ادب ندارد؛ کسی که همت ندارد، مروت ندارد و کسی که دین ندارد، حیا ندارد. خردمندی موجب معاشرت نیکو با مردم است و به وسیله عقل سعادت هر دو عالم بدست می‌آید.
امام حسن مجتبی علیه السلام
ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

بایگانی

پژوهشگر را دنبال کنید پژوهشگر را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

  • ۲۹ فروردين ۹۶، ۱۷:۰۱ - دچــ ــــار
    :)))

قاسم صفایی‌نژاد

  

دکتری: مدیریت رسانه دانشگاه تهران

کارشناسی ارشد: مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی

کارشناسی: مدیریت صنعتی دانشگاه اصفهان

 

 سردبیر ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه، دی 92 تا کنون

عضو هیئت علمی مرکز پژوهشی آرا، اردیبهشت 95 تا کنون

مشاور حوزه «آموزش و فرهنگ سازی در فضای مجازی»، سازمان صدا و سیما، آذر 95 تا کنون

مدرس دانشگاه

مدیر تحقیق و توسعه مجتمع رسانه‌ای اطلس، فروردین 94 تا 95

عضو انجمن علوم مدیریت ایران از سال 94

مدیر مرکز خدمات اجرایی تکریم، شهریور 92 تا اسفند 93

مدیر مرکز طبع و نشر فرهنگ آرا، مرداد 91 تا شهریور 92

دبیر تحریریه ماهنامه علمی نوجوانان «چرخ و فلک»، سال 88

 پژوهشگر مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، سال 89

 کارشناس مجتمع رسانه‌ای اطلس، سال 90

 نویسنده درسنامه وبلاگ نویسی؛ همکاری با دفتر مطالعات و  برنامه‌ریزی رسانه‌ها، شهریور 89

عضو شورای دبیری انتخاب چهره سال وبلاگ نویسی 89 و 90

عضو شورای سیاستگذاری شبکه خبری اجتماعی افسران، سال 90

نویسنده برهان و ندای انقلاب، از سال 89 تا 91

تدریس وبلاگ‌نویسی در دوره خبرنگاری فشرده بسیج دانشجویی، آبان 89

داوری مسابقه وبلاگ‌نویسی بیداری، بهمن 89

داوری مسابقه وبلاگ‌نویسی خط بیداری، تابستان 90

 

مقالات علمی:

1. «الگوی آرمان‌گرایی واقع‌بینانه به مثابه ایدئولوژی در مدیریت انقلابی رسانه»؛ پذیرفته شده در نخستین همایش بین المللی مدیریت رسانه (آذر 93) با رتبه ISC

2. «مدیریت فرهنگی شبکه‌های اجتماعی»، منتشر شده در شماره 1 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

3. «مفهوم، جایگاه و ویژگی اداره نیروی انسانی در رسانه» منتشر شده در شماره 2 و 3 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

4. «اقتصاد نشر» منتشر شده در شماره 4 و 5 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

5. «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت رسانه‌های مکتوب» منتشر شده در شماره 6 و 7 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

6. «غلبه بر موانع میان فرهنگی موجود بر سر راه مدیریت دانش با استفاده از رسانه‌های اجتماعی» منتشر شده در شماره 8 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

6. «تأثیر فناوری نوین در مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های رسانه‌ای» منتشر شده در شماره 9 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

7. «تأثیر فرهنگ، ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی بر مدیریت راهبردی رسانه» منتشر شده در شماره 11 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

8. «نظریه‌های اقناع و کاربرد آن در رسانه‌ها» منتشر شده در شماره 12 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

9. «پست مدرنیسم و مدیریت رسانه» منتشر شده در شماره 20 ماهنامه علمی تخصصی مدیریت رسانه

10. «جریان سازی در فضای مجازی، با تأکید بر رسانه‌های اجتماعی» منتشر شده در شماره 26 ماهنامه مدیریت رسانه