نکاتی در مورد «بلاگ بیان»
از ظهر روز سه شنبه ۲۶ تیر ماه تا جمعه ظهر دسترسی به پنل مدیریتی وبلاگ من به خاطر خطایی در سرور داخلی بلاگ بیان قطع شده بود. صفحه اصلی وبلاگ هم بالا نمیآمد، اما صفحات داخلی آن بدون ایراد کار میکرد.
بعدازظهر سه شنبه نگران از تجربه تلخی که کاربران از بلاگفا دارند، فکر میکردم کل وبلاگم از دسترس خارج شده است و شاید اطلاعات پریده باشد. در بخش «تماس با بیان» هم پیام گذاشتم اما احتمالا میدانید که «بیان» خیلی دیر پاسخگو است نسبت به اینگونه پیامها و بعضا دو هفته یا بیشتر هم طول میکشد.
شب که فهمیدم صفحات داخلی کار میکند، کمی خیالم راحت شد که اطلاعات از بین نرفته است. چهارشنبه صبح شماره تلفن پاسخگویی بیان را از یکی از دوستان گرفتم و با بیان تماس گرفتم. شاید بدرد شما هم بخورد: ۶۱۵۳-۰۲۱
متاسفانه با اینکه خطای خاصی نبود اما حدود ۷۲ ساعت طول کشید تا این وبلاگ بازگشت و دسترسی من به پنل مدیریتی باز شد.
حتما همه ما کاربران بیان، قبلا از سایر سرویس دهندههای وبلاگ ایرانی استفاده کردهایم و متفق القول هستیم که بلاگ بیان بهترین سرویس ایرانی است و به دلیل حمایت از سرویسهای وطنی بلاگ بیان را به امثال بلاگر یا وردپرس ترجیح دادهایم؛ اما این نافی حق مطالبه ما از مسئولین بیان برای پاسخگویی سریعتر و شفافتر و البته پیشرفتهتر کردن امکانات بلاگ که چند سالی است با سرعت کمی انجام میشود نیست.
امیدواریم دوستان تلاششان را بیشتر کنند و اگر در این اوضاع بد اقتصادی، به دلیل مشکلات مالی بسیاری از امور توسعهای را متوقف کردهاند، به کاربرانشان اعتماد کنند و شفاف سازی نمایند. شاید کاربران ابراز آمادگی کردند که برای برخی امکانات، مانند امکانات اختیاری هزینه بپردازند و از نظر مدیریتی هم سرمایهگذاری به صرفه شود.
ثبت نظر
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
نفس عمیق بکش دکتر :)
ایمیل جواب نمیدن، تلفنشونم که کلا قطعه !
شما از چه طریقی باهاشون ارتباط گرفتین ؟
وضعیت بلاگ بیان به چه صورته؟
چرا ثبت نام جدید نمیشه انجام داد؟