پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

این شب‌ها که سریال پرمخاطب «میکائیل» از شبکه اول سیما پخش می‌شود، برای برخی که دغدغه‌های عدالت‌طلبی بیشتری دارند، «میکائیل» یادآور احمدی‌نژاد شده است. میکائیلی که به خاطر عدالت و عدم پایمال شدن حق مردم، حرف در گلو مانده مردم را فریاد می‌زند و علیه باند قدرت و ثروتی که همه می‌دانند چه جنایت‌ها که نمی‌کند، حتی بدون مدرک یاری می‌طلبد. او که حتی به تنهایی و خارج از سازمان‌دهی‌های معمول به مقابله با اوباش می‌پردازد تا جلوی کشته شدن رسول‌ها و سرهنگ دشتی‌ها و دایی عبدالله‌ها را بگیرد. میکائیلی که وقتی می‌بیند خیلی تنها شده است و مردم از ترس آقاخان کمکش نمی‌کنند، تصمیم به بازخرید می‌گیرد و لباس پلیسی‌اش را می‌آویزد! البته که به خاطر مردم دوباره برمی‌گردد.

شباهت زیاد است اما حرف من در شباهت میکائیل و احمدی‌نژاد نیست. یک توصیه دارم برای دوستان عدالت‌طلب خودم. به راستی اگر قهرمان سریال «میکائیل» شبیه احمدی‌نژاد باشه، آقاخان کیست؟

یادمان نرود که «ولی‌»مان آمریکا را شیطان اکبر خواند و حتی وقتی داعش در اوج بود، او را دشمن فرعی دانست و دشمن اصلی را آمریکا معرفی کرد. یادمان نرود روز سوم تیر سال 92 را که احمدی‌نژاد گفت: یک توصیه دارم برای شما: اجازه ندهید سطح فکر شما را پایین بیاورند و ذهن شما را فقط مشغول مسائل سیاست داخلی کنند. این چیزا مهم نیست. جهان به سرعت به سمت ظهور در حال حرکت است و مأموریت انقلاب برگرداندن امام به رأس قدرت است. مبادا امام فراموش شود و بالاترین غصه این است که این ماموریت به فراموشی سپرده شود که البته به فضل الهی اینگونه نخواهد شد.

حال با این زاویه دید، آقاخان چه کسی جز دولت مستکبر آمریکا و صهیونیست‌ها هستند؟ آیا تا به حال به شباهت‌های آقاخان و باند قدرت و ثروت جهانی فکر کرده‌اید؟ آن‌ها نیز مانند آقاخان تمام دنیا را برای خود می‌خواهند. آن‌ها نیز انسان‌ها را می‌کُشند و خود مجلس ختم می‌گیرند و حقوق بشر از دهانشان نمی‌افتد. آنان نیز مدام از طریق رسانه‌هایشان تبلیغ می‌کنند که آمریکا «یه پیرمرد بازنشسته محترم پولداره» و یک تمدن بشردوست فن‌آور پیشرفته مرفه! حتی آمریکا نیز مانند آقاخان ژست محترمانه می‌گیرد و به «محمدرضاها» می‌گوید که «حق با توئه ولی غلام و چند تا جوان دیگه ممکنه اشتباه کنند و خونی ریخته بشه، پس نصیحت می‌کنم از این شهر برید.»

یادمان نرود «مکتب امام (ره)» و «استکبار جهانی» دوقطبی واقعی است و سایر دوقطبی‌های من‌درآوردی از یک سری به اصطلاح تحلیل‌گر، توهمی بیش نیست.

 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۷)

امین ۱۰ ارديبهشت ۹۴، ۱۳:۴۸
سلام
http://newss.blog.ir/post/%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%8C-%D8%A2%D9%82%D8%A7%D8%AE%D8%A7%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA
مهرداد ۱۰ ارديبهشت ۹۴، ۲۰:۰۴
واقعا گمان کردی احمدی نژاد عدالت طلب بود به نظرم اتفاقی که در دوره ایشان افتاد بیشتر تزویر و ریا بود که پوشش عدالت به تن کرده بود در این گمان خود خوش باش تا اینگونه ارتزاقت را حلال کرده باشی
قاسم صفایی نژاد: ۱۱ ارديبهشت ۹۴، ۰۶:۲۲
فکر میکنم یادداشتم به اندازه کافی شفاف بود. کاش با دقت و کامل مبخوندید. به هر حال بابت نسبتهایی که دادید سپاسگزارم.
امیرحسین ۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۰۲:۵۲
سلام 
چند روزی با خودم کلنجار رفتم و اخر سر هم درباره میکاییل چیزی ننوشتم یعنی نوشتم ولی انتشار ندادم خیلی با تمثیل آقاخان حال کردم موفق باش و شاد آقای صفایی نژاد 
قاسم صفایی نژاد: ۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۰۹:۲۸
سلام. سپاس برادر :)
سید ۲۴ ارديبهشت ۹۴، ۱۵:۰۵
سلام و خسته نباشید.
مردم ایران زمین بسیار فهیم ، آگاه و نکته سنج  بوده  و به درستی سره را از ناسره تشخیص می دهند. 
آنچه که در یاداشت آمده ، برداشت و قیاس واقعی مردم فهیم ایران اسلامی از واقعیت های غیر قابل انکار اواضع سیاسی کشور است. مردم  غیور  ایران عزیز می دانند چه کسانی خدمتگزار و چه کسانی لرد نشین بوده و  فقط ژست خدمتگزاری دارند.مردم به خوبی آکاهند مصافحه و مراوده با سران سفاک اجنبی و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی باعث فخر و مباهات نیست. مردم انقلابی ایران کاملاً متوجه هستند چه کسانی حافظ غرور ملی آنها بوده و چه کسانی به غرور ملی آنها خدشه وارد نموده اند. بگذریم . . . . که گفته اند آنها که خود را به خواب زده اند مشکل می شود بیدارشان کرد.
موفق باشید.
در ضمن از اینکه به سنگر ما سر زدید متشکرم
harfenab.blog.ir
قاسم صفایی نژاد: ۲۴ ارديبهشت ۹۴، ۲۲:۰۵
سلام و سپاس
کـــا ر و ا ن ۳۱ ارديبهشت ۹۴، ۲۰:۲۴
با سلام
وبلاگ علمی مذهبی کاروان خجسته میلاد امام حسین (ع)  حضرت اباالفضل(ع) و حضرت سید الساجدین(ع)  را صمیمانه تبریک می گوید..
 برای دریافت عیدانه کلیک کنید.
 
یوسف ۱ مرداد ۹۴، ۱۲:۴۸
بسیار زیبا وعالی ممنون وسپاسگذار جناب اقای صفایی نژاد.
علیرضا ۲۰ شهریور ۹۴، ۱۶:۱۴
طنز جالبیه مقایسه ی احمدی نژاد که همه ی ارزشها رو به باد تمسخر گرفت با یک فرد عدالت طلب کارهای احمدی نژاد واطرافیانش عامل ادامه ی بی عدالتی وظلم تو کشوره می دونم منتشر نمی شه ولی این حرف دل بیشتر مردمه که دراثر بی تدبیری وندونم کاری های احمدی نژاد خون دل می خورن وگرونیها رو تحمل می کنند.
قاسم صفایی نژاد: ۲۱ شهریور ۹۴، ۰۹:۰۳
اگر معیار ارزش‌مداری ولی فقیه است که ایشان گفتند در طول 8 سال دولت احمدی نژاد ارزش‌های انقلاب پررنگ شد. اگر هم ولی فقیه رو قبول ندارید که با هم بحثی نداریم و سخن در این مورد بیهوده است.
به هر حال ممنون از نظرتون. ضمنا من تقریبا تمامی نظرات رو منتشر می‌کنم، لازم نبود مثل سایت‌های خبری برخورد کنید و توش بنویسید «میدونم منتشر نمیشه» تا من منتشر کنم. راحت باشید، اینجا یه وبلاگ ساده است.