پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

رونمایی از تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان‌سالاری در ایران

دیروز مراسم رونمایی از کتاب تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان‌سالاری در ایران در خبرگزاری مهر برگزار شد. این کتاب، اولین جلد از مجموعه ۶ جلدی است که پروفسور علی اکبر فرهنگی، چهره ماندگار مدیریت ایران، آن را نگاشته‌اند. کتاب دسترنج ۳۰ سال پژوهش استاد فرهیخته‌ای است که در مدیریت، ارتباطات، جامعه شناسی و ادبیات تحصیل کرده و آثار فاخر و ماندگاری در هر کدام از این رشته‌ها خلق کرده. 

این کتاب درباره نقش دیوان‌سالاری در تمدن ایرانی از باستان تا کنون است و تأثیر و تأثراتی که دیوانسالاری ایرانی در طول تاریخ بر سایر تمدن‌ها و البته در داخل تمدن ایرانی گذاشته است. جلد اول که دیروز منتشر شد، از دوره اسطوره‌ای تا پایان خلافت امیرالمومنین علی علیه السلام را شامل می‌شود.

خدا را شاکرم که به من توفیق داد به عنوان ناشر چنین اثری انجام وظیفه کنم و از اعتماد استاد بزرگوارم سپاسگزارم. همانطور که در جلسه رونمایی عرض کردم امیدوارم اهالی علم و دانش و مدیریت و فرهنگ این کتاب را بخوانند و ان شالله در ادامه مسیر کشور به سمت پیشرفت راهگشا باشد.

+ خبر رونمایی در سایت نشر صاد

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۳)

بانوچه ۱۹ تیر ۹۹، ۱۰:۱۱
بسیار عالی، موفق باشید.
قاسم صفایی نژاد: ۳۰ تیر ۹۹، ۱۴:۳۰
سپاس. سلامت باشید
راه ظهور ۲۰ تیر ۹۹، ۰۹:۴۹
درود بر شما و استاد ، شنیدم که استاد بزرگوار در این کتاب بر محور دیوان سالاری ایران از عصر کهن و قدمت آن قلم نگاشته اند، بسیار خوشنود شدم و مرا بر آن داشت تا حتما این کتاب را تهیه کنم.
التماس دعا
الّلهمّ عجّل لولیک الفرج...
قاسم صفایی نژاد: ۳۰ تیر ۹۹، ۱۴:۳۰
سلام. حتما نظرتون هم بنویسید.
سبو .... ۲۴ تیر ۹۹، ۰۹:۱۶
خدا قوت ان شاالله موفق باشید همیشه
قاسم صفایی نژاد: ۳۰ تیر ۹۹، ۱۴:۲۹
سپاس. سلامت باشید