پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

اختتامیه دومین دوره مسابقه خودنویس

الحمدالله رب العالمین

اختتامیه دومین مسابقه سالانه خودنویس هم برگزار شد و ۱۷ رمان جذاب از بین بیش از ۹۰۰ طرح داستانی حول موضوع «استقلال» به مرحله نهایی رسیدند.

امسال بر خلاف دوره اول که داستان بلند جذب کرده بودیم، طرح داستانی جذب کردیم و دست مربیان برای پرورش استعدادها بازتر شد. الحمدالله نتیجه آن را دیدیم و رمان‌های درجه یکی تولید شده‌اند که پیشنهاد می‌کنم حتما منتظر باشید و بخوانید.

پیش و بیش از همه به برادر بزرگوارم جناب آقای فلاح هاشمی خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم که دلسوزانه همواره همراه خودنویس است. جناب آقای احسان رضایی که زحمت دبیر علمی این دوره از مسابقه را کشیدند. اساتید عزیز جناب آقایان باباخانی و خورشاهیان که زحمت داوری مرحله اول را در کنار آقای رضایی تقبل کردند و مربیان دلسوز و زحمتکش و کاردانی برای هنرجوهای گرانقدر بودند. و البته جناب آقایان شرفی خبوشان، یوسف زاده و سرکار خانم آروان که زحمت داوری نهایی این مسابقه را به عهده داشتند.

به دوستان خوبم جناب آقای مهدی ناظری، محمد عربی و سرکار خانم قدسی خان بابایی که نفرات اول تا سوم شدند هم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم هم این اثر و هم آثار بعدی بزرگواران بدرخشند و در جامعه اثرگذار باشند.

برنامه‌هایی برای توسعه خودنویس داریم که ان شالله با حمایت همه به انجام برسد. قول‌های اختتامیه دوره قبل به دلیل جابجایی‌های حقوقی از نشر جام جم به نشر صاد با تأخیر همراه بود ولی به هر حال انجام دادیم. امیدوارم این بار کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم. حتما با اقدامات آینده خودنویس همراه باشید.

 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۳)

فاطمه ‌‌‌‌ ۹ اسفند ۹۹، ۲۲:۰۹
خدا قوت
ایشالا سال دیگه هم به مناسبت روز کتاب الکترونیک از اون پویش‌ها بذارید که ما این رمان‌های جدید رو جایزه بگیریم :))
قاسم صفایی نژاد: ۱۰ اسفند ۹۹، ۱۳:۱۲
در حال طراحی شیوه‌هایی هستیم که سالی یه بار نباشه. صفحه نشر رو دنبال کنید حتما.
نسرین ⠀ ۱۰ اسفند ۹۹، ۱۰:۴۵
باشد که دور سوم من جزو نفرات برگزیده باشم:)
خدا قوت و دمتون گرم بابت این طرح خوب.
قاسم صفایی نژاد: ۱۰ اسفند ۹۹، ۱۳:۱۲
ان شالله.
سپاس
بانوچـه ⠀ ۱۳ اسفند ۹۹، ۱۲:۵۹
خدا قوت به شما