پژوهشگروبلاگ شخصی قاسم صفایی نژاد

سه هزار میلیارد تومان یعنی چقدر؟

آبراموویچ مالک ثروتمند باشگاه چلسی، وقتی چند سال پیش 400 میلیون دلار باشگاه چلسی انگلیس (یکی از 4 باشگاه برتر انگلیس) رو خرید، به سرش زد که منچستریونایتد که جزء ثروتمندترین باشگاه‌های دنیاست هم بخره.

باشگاه منچستریونایتد رو تقریبا 1 میلیارد دلار برآورد کردند تا این خریدار ثروتمند از خرید اون صرفنظر کنه!
حالا یه اختلاس توو کشور ما شده، به ارزش 3 هزار میلیارد تومان!! یعنی 3 میلیارد دلار. با این اختلاس میشه باشگاه‌های ثروتمند منچستریونایتد و رئال مادرید رو خرید با تمام امکاناتش. یعنی ورزشگاه، زمین تمرین، بیمارستان، شبکه تلویزیونی، فروشگاه و نیروی انسانی‌اش که در کل دنیا به استعدادیابی و بازاریابی مشغولند و ...
تازه چند صد میلیون دلار اضافه هم میاد تا بتونی بهترین بازیکنان دنیا رو بیاری و بهترین امکانات رو در اختیارشون قرار بدی. یا نه! با اون چند صد میلیون باقی مانده یه باشگاه مثل بارسلونا رو هم میشه خرید! با این پول یه همچین کاری میشه کرد!

 

-----------------------------------------------

 

بعدنوشت: امروز (30 شهریور) رئیس قوه قضاییه فرمودند که تعیین عدد دقیق اختلاس کار درستی نیست و ایشان به عنوان مسئول اسناد قضایی کشور رقم دقیق آن را نمی‌دانند و فقط این مشخص است که تخلف بزرگ مالی صورت گرفته است. بنابراین به تأسی از این بزرگوار، بنده هم عددی که در این پست نوشتم را دقیق نمی‌دانم.

 

 

 

 

ثبت نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

نظرات (۱)

کمند ۱۸ مهر ۹۰، ۲۳:۴۱
خیلی بیشتر از اینهاست..واقعا جای تاسف دارد..برای یک نظام مردم دوست و اسلامی متاثر شدم..و در درون خودم شکستم..کاش مسئولان این افتضاح را به خاطر ارمانهای نظام ماست مالی نکنند